Fredag!

Yey, igår var det äntligen fredag :)
Lugn jobb dag och vi fick äntligen tillbaka bilen, så nu slipper jag köra runt i den lilla bilen!
På kvällen åkte jag och träffade de två tyskorna, planerna var att vi skulle till en annan au pair som skulle ha någon "hemmafest" , det två av oss fick upp i huvudet var en sån jätte fest som det är i filmer, för mycket folk och alla är jätte fulla, vi var inte så sugna på att åka dit..
Men vi gjorde det i alla fall, och det var inte som vi tänkt oss.
Det var vi tre och blandat au parier och amerikanare typ 10 stycken.
Vi snackade och hade det skoj och detta coola ice the drack jag, självklart TEXAS STYLE ;)

På vägen hem tog vi en väg som man kan se New york från, väldigt fint :)
Men såklart kunde man inte få med det så bra på bild..


Kommentarer
svealinnea

De är så coolt när man ser ny sådär på kvällen o lika omöjligt att fånga på kort. Man måste verkligen vara där o uppleva det :-) är på min att göra lista med familjen..

2013-02-24 @ 13:40:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0