New York !

Idag stod klockan på 7.30, med mycket om o men kom jag ur sängen..
Vi tog tåget till NY och var inne där 1 timme innan Linnea, så vi gick runt och letade efter ett ställe att äta frukost på, det slutasde med mcdonalds.
När Nea kom gick vi runt i  Times Square, Central park och lite mer i downtown och fick lite försmak av vad morgondagen kommer bjuda på!
Det var med ett lugnt tempo vi strosade runt i Ny idag, en del klagade på vädret o ont i fötterna, så nu vet jag hur Nea brukar ha det när hon ibland släpat på runt med mig! 
Nu är jag hemma och ska titta på veckans Glee avsnitt :)
Såhär ser mina naglar ut, igentligen bara vanligt naglack men det ser bättre ut än när jag gör det själv och det håller längre och det är sååå skönt :D


Kommentarer
svealinnea

Sandra du klagar ingenting. Du är bara rolig att ha med o nu efterhand fattar jag hur bra du är på att turista. Glads miner, ett raskt steg o positiv anda. Andra bullar i mon :)

Svar: Gött att du tycker det! Ja idag var det lite skillnad mot igår ;)
Livet i New Jersey

2013-02-17 @ 04:07:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0