Shopping tisdag

Idag var äntligen lillkillen tillbaka i skolan så kunde med gott samvete åka till "the mall" med de två tyska au pairerna. 
Under min period härborta har jag tänkt ganska många gånger " denna au pairen kommer jag nog hänga mycket med" man träffar henne ett par gånger och sen rinner det ut i sanden..
Men dessa två känns det verkligen som jag kommer hänga med..
Vi har stora planer och ska träffas redan imorgon kväll :)
Shoppingcentret är väldigt stort, har varit där tre gånger och har inte hunnit se allt! 
Tänk er typ 4 A6 :p
Hittade ett par jeans, öronhänge och äntligen leggings, mina har varit trasiga sen jag kom hit, men har inte hittat några nya fören nu.

Nu har jag hämtat i skolan och har lite paus innan det kommer gå i ett till 21.30 när jag slutar ikväll.
Efter en veckas frånvaro kan jag tänka mig att jag kommer få hjälpa till med mycket läxor ikväll..
Hoppas alla hade en bra helg och ni som har sportlov njuter riktigt ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0