söndag

Igår skulle jag ut på en promenad för att njuta av solen och snön, min värdmamma kom förbi när jag skulle ut, och frågade om jag ville ha sällskap.
Det tackade jag inte nej till, så slutade med att jag och dottern gick en promenad och åt lunch tillsammans, riktigt mysigt, skönt att lära känna henne mer :)
Vi åt lunch på ett fik aktigt ställe och jag råkade beställde denna gigantiska mackan...
 
På eftermiddagen tog jag bilen och plockade upp den tyska au pairen som var här igår, vi gick i lite affärer, och sen åkte vi till bion.
Vi skulle där möta en annan au pair och planerna var att vi skulle se Silver Linings Playbook, men den andra au pairen åkte vilse och hittade inte dit.
Vi åkte istället till henne och tog en fika, eftersom vi hade missat filmen...
Men åkte sen tillbaka till bion för att se Identity Thief, den var bra, en rolig och speciell komedi :)


Kommentarer
Morran

Hej!
Det ser ut som du blev mätt!!!
Gott med lite nya kompisar att fika och "tjöta" med.
Saknar dig - MYCKET.
Kramar

Svar: Hej!ja, orkade bara halva! ja det e väldigt skönt :)
SAKNAR DIG MED <3 kram
Livet i New Jersey

2013-02-12 @ 20:10:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0