Tisdag

Igår var jag på skolan igen, eftersom jag inte kunde läsa engelska ville jag fixa något annat att plugga.
Men visade sig att på den skolan hade de inget jag kunde läsa, utan jag var tvungen att ta engelskan först, vilket jag inte kan..
Så måste åka till en annan skola, det var krångligare än jag trodde att hitta något att plugga.
Så på torsdag ska jag dit med au pairen från Bolivia, håller tummarna att det fixar sig denna gången!
 
Idag fixade jag bankkort, tycket det var på tiden, låg lite väl mycket pengar i lådorna ;)


Kommentarer
Morran

Lycka Till med skolan.
Om du tycker det är jobbigt med för mycket pengar, skickar jag gärna mina bank uppgifter. Där "behövs" alltid påfyllnad!!!
Många kramar

Svar: Tack! Haha, det är INGEN fara :p Massa kramar <3
Livet i New Jersey

2013-02-06 @ 07:34:02
Lise-Lott

Åh... Igår fick jag ett JÄTTEFINT kort på posten. Blev sååå glad. Du lyste upp min vardag. Känns konstigt att fylla 40. Känns som jag var i din ålder nyss=). Men men man blir inte äldre än man gör sig. Jag känner mig inte gammal.... Imorgon åker jag till din familj med lillen. Ja, jag förstår att du undrar hur jag vågar lämna honom till dem=). Men han är VÄL försäkrad och jag har ju sett till att han inbyggda stötdämpare.. med stoppning lite här å var..ha ha!!. Det är en tålig grabb, så det är nog lugnt. Just nu är han sjuk dessutom, öroninflammation mm... Så det så=). Ska bli skönt men samtidigt konstigt att åka ifrån allt. Ingen vovve, ingen Lowe och ingen Marina=).. Hur skall detta gå...???.. Nu är det packa som gäller...Stooora kramar och TACK!!! Du är underbar!!!!

Svar: Vad skönt att det kom fram i tid!!Tiden går fort, ja det är modigt att du vågar lämna honom men det är ju tur han har stötdämpare och är tålig!! Ojdå, stackarn..
Det kommer gå bra, men kommer nog kännas konstigt ;) Tack det samma!
Kram
Livet i New Jersey

2013-02-06 @ 14:57:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0