valentine's day <3

Idag var det som sagt allahjärtans dag, så på morgonen fick jag detta, så gulligt :)
Skjutsade barnen till skolan och det gick bra, även om känslan att alla bilar ska köra in i mig fortfarande finns kvar..
När jag var färdig åkte jag till Laura, och vi bakade valentine's cupcakes till våra värdfamiljer :)
Vad tycker ni? 
De smakade gott i alla fall ;)
 
Här ger nästan alla yngre barn sina klasskompisar kort, godis eller något annat på allahjärtans dag, så lillkillen kom hem med en skolåda med massa saker, så kul att kolla igenom! 
Det är så gulligt :)
 
Idag fick jag äntligen bygga mina SNÖGUBBAR :D
En av sönerna och jag lekte i snön och mestadels jag byggde dessa ..
Syns nog inte så bra på bilden, men hade väldigt blöta byxor efteråt ;)
Men det var det lätt värt!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0