Baka baka liten kaka!!

Idag fyllde en av sönerna år och jag bakade en tårta till honom :)
Började dåligt, själva botten skulle innehålla potatismjöl, hittade ett paket i TVÅ affärer :o
Såklart innehåller det nötter, så fick köra utan, blev ändå ganska bra, puhh..
Sen kunde jag inte köra de mousserna jag helst ville, för all vitchoklad innehåller nötter, så fick bli mörkchoklad mousse och hallonmousse...
Efter lite jobb fick jag tillsist mousserna som jag ville, nu var det bara hur tårtan skulle ganeras, hmm..
Inte helt nöjd med sidorna men annars tycker jag den blev bra :)
Och det bästa var att familjen gillade den, så nu har jag kammat hem lite plusspoäng :D 
Yey !!!


Kommentarer
Morran

Jag vet att dina tårtor är lika goda som de ser ut.
Förstår att familjen tyckte om den.
Du är toppen och duktig på att få till det.
Puss och kram

Svar: Aww, tack :)Puss o Kram
Livet i New Jersey

2013-01-23 @ 22:34:20
Stina

ÅÅÅ. Det vattnade inte lite i munnen :P

2013-01-24 @ 22:02:16
Morran 2

Kan inte tro annat än att du imponerar på familjen, inte bara i tårtbakning utan även i hela dig! Kram

Svar: Tack så mycket!!Kram
Livet i New Jersey

2013-01-25 @ 15:17:03
Lise-Lott

Synd att man inte fick äran att smaka...=(.. Längtar tills du kommer hem och man kan få lite gott "sandrabak" igen...

Svar: Fick se dina tårtor och de såg rätt goda ut också ;)
Livet i New Jersey

2013-01-28 @ 15:23:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0