Ett kallt New Jersey

Idag är det kallt, temperaturen har legat mellan -8 till -13, vilket är väldigt kallt för att vara här, de har inte haft det så kallt på flera år..
Min värdpappa sa att det var så kallt, så jag skulle känna det som  jag var i Sveige, men jag vet inte.
Vill gärna ha tillbaka värmen igen, är kallt att sätta sig i bilen varje gång!!
Jag gör inte som alla andra verkar göra, starta bilen en lååång stund innan man ska åka eller har bilen igång medan man väntar på barnen i skolan. Tomgång i mer än 30 minuter känns inte så bra för miljön :/
 
Jaja, på fredag sägs det att det ska snöa, och som vanligt är de rädda för snöstorm och att ingenting ska fungera, vi får väl vänta och se...


Kommentarer
morran

Tur familjen har en stabil tjej som är van vid snö och kyla!!! Som inte "bangar" för det.
Förstår att du längtar tillbaka till värmen.
Tänk om du kan lära dem lite miljövett!!!

Kraaam

Svar: Nja, har inte jätte stor lust att gå fram till ett gäng amerikanska mammor o be dem att nästa gång stänga av bilen, för att det inte är bra för miljön ;)
Livet i New Jersey

2013-01-24 @ 13:39:39
Stina

Jadu. Ni verkar tom ha det kallare än oss :P Fast -11 är ju inte heller jättevarmt.....

Svar: Ja det är nog runt samma temperatur, o nej -11 kallar jag inte varmt :pKul att du har hittat hit :)
Livet i New Jersey

2013-01-24 @ 21:58:47
svealinnea

Hej Stina, kul att du börjat kommentera! Kmr göra Sandra glad :D i connecticut är de kallt också, samma temperatur typ ;) tur att vi är härdade från Sverige!!!

2013-01-24 @ 23:54:08
Stina

Haha. Ja det är ju tur det. :) Hade inte ni typ vår nyss? Sommaren är väl liiiite varmare i USA också va? :P

Nea. Du får gärna nämna din bloggadress för mig :)

Svar: Ja för någon vecka sedan var det väldigt varmt, vädret förändras fort ;)Japp, den är varmare här :p

Neas bloggadress är livethoslinnea.blogg.se
Livet i New Jersey

2013-01-27 @ 16:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0