Nyår i NY!

Hoppas alla hade en bra nyårsafton, det hade jag :D
Åkte in till NY vid 19 tiden och det var jag inte ensam om att göra, var ett fullt tåg som rullade in på penn station.
Vi hade inga direkta planer för kvällen, så vi började med mat, Mums..'
 
Sen började vi vandra upp mot Times Square, men vi hade inte tänk gå dit, bara se hur mycket folk det var, efter vi hade köpte dessa fina brillor så bestämde vi oss för att fira tolvslaget i Central park där de skulle skjuta raketer!
Men vi valde att svänga in på en gata och vips fick vi bra utsikt över bollen och det var inte så farligt mycket folk, så vi stannade där och även om jag missade att kolla på bollen och bara såg nedräkningen, var det coolt :)
När vi vände oss om såg vi en del av raketerna i Central Park också, så vi fick en väldigt bra plats :) 
Värsta delen var att ta sig till stationen , då såg man hur mycket folk det var !!
 




Kommentarer
Morran

Snygga tjejer mitt i smeten! Härligt!
Ser ut som ni inte var ensamma om att ta kort!!!
Måste varit en häftig upplevelse.
Vi hade en mysig afton med god mat i trevligt sällskap.
Kram

Svar: Tackar :) Nej det var vi inte !!
Ja det var coolt, låter trevligt!!
Kram
Livet i New Jersey

2013-01-02 @ 12:32:31
PP!

Glasögonen var väll en bra investering till beach 2013.

Svar: Haha, tror inte jag kommer ha dem då ;)
Livet i New Jersey

2013-01-02 @ 13:16:57
Den absolut bästa kossan!!

Snygga ni är i era glasögon :)

Svar: Tack :)
Livet i New Jersey

2013-01-06 @ 23:07:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0