söndag

Hej!!
Ja igår var det söndag och då började jag dagen med att se Schooby doo med min värdfamilj, men mitt i filmen åkta de flesta iväg på en basketmatch, så slutade med att jag och fastern satt själva och tittade på Schooby doo.
Vi var ju bara tvungna att se vem som var boven...
 
Efter det såg vi första Harry Potter filmen, faktiskt mycket bättre än jag trodde, så nu måste jag på något sett se de andra också...
På kvällen åkte nästan hela familjen på någon show i NY och de som inte åkte dit åkte iväg och åt, så jag var ensam hemma en stund. 
Alltid lika trevligt :)
 
Efter lite tvekan så bestämde jag mig för att på kvällen åka iväg och träffa en au pair som jag messat med och hennes kompisar.
Vi skulle åka till ett café där de verkade ha allt möjligt. t.ex. line dance :S
Jag åkte dit med en tjej jag träffade i fredags, vi väntade i bilen på de andra, jag messade, jag ringde, jag ringde, jag messade o gissa?! Jag ringde igen, inget svar...
 
Vi ville inte gå in själva på ett ställe vi aldrig varit på, så vi fortsatte vänta på de andra, tillsist tog vi en runda med bilen och bestämde oss efter det för att åka hem, när jag varit hemma en stund fick jag först svar från den andra tjejen...
Men fick ingen vettig förklaring, hon som verkade så snäll innan, jaja finns fler au pairer att bli kompis med ;)
 


Kommentarer
Morran

Bra, att du vågar stå på dig och vet ditt värde.
Tur att ni var två som hade varandra i väntan.
Lycka Till.
Kram

Svar: Tack, ja tur hon var med, hade först tänkt åka själv...Kram
Livet i New Jersey

2013-01-14 @ 21:48:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0