8 months in the US :)

Idag firar jag 8 månader härborta, fatta 8 månader sen jag sa hej då, lämnade mitt normala liv hemma, o åkte.
242 dagar har jag spenderat på denna sidan jorden, ca 150 dagar kvar, glad att jag gjort mer än jag har kvar.
För även om det är spännande och roligt, träffa nya kompiar, resa o se mycket o uppleva vardagen i USA. Så längtar jag efter famljen, kompisarna o djuren. Många kvällar har jag längtat efter hörnet i soffan, med familjen o Hawaii 5:0 ;)
Eller när de skickar massa söta bilder på katterna o hästarna (vilket är jätteskoj) men då vill man ju vara med dem..
 
Men jag har aldrig ångrat att jag åkt, har det oftast väldigt roligt o minnen o lärdom för livet !!
Så mycket jag lärt mig o vuxit. 
Min tandställning har gått sönder 2 gånger, o första gången vill jag bara sätta mig på flyget hem ;)
Tagit ett New Jersey körkort
Varit med om en krock
mm.
 
 8 månader har gått, 4 kvar !! plus resemmånaden :p
 
 
 
 


Kommentarer
Svealinnea

Tjenare!!
Ja tänk vad mkt du hunnit med :) och mer ska de bli! Coolast är ju att du ska flytta:) och vad skönt att du inte behöver vela om förlängning eller inte. Måste vara så jobbigt att vela om de.

Svar: Ja saker på listan kommer fortsätta checkas av !!Ja det e coolast ever, även om det inte känts som det..
Livet i New Jersey

2013-07-26 @ 19:00:59
Morran

Hörnet är ditt när du kommer, men hörnet får vänta ca 150 dagar. Lovar att Dvd-n ska vara laddad, med du vet vad...
KRAM

Svar: Det ser jag fram emot ;)Hmm, det kan ju va lite allt möjligt, kan ju hoppas på hawaii el den otroliga vandringen ;)
Kramar
Livet i New Jersey

2013-07-27 @ 09:22:25
PP!

Problemet med tandställningen och krocken tyckte jag du löste på ett bra sätt.

Svar: Tackar :)
Livet i New Jersey

2013-07-27 @ 19:29:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0