Livet rullar på

Det rullar på, förra veckan fick jag ett brev om jag ville förlänga, idag fick jag brevet om flyget hem.
Även om det känns längesedan jag va hemma, har tiden ändå gått sjukt fort också.
Men tror det blir ganska lagom att åka hem i december !!
 
Idag va vi tvunga att vara ute ur huset mellan 10-15, så tog alla mina värdbarn, som förövrigt  3 av 4 faktiskt är längre än mig :o 
Men men, vi började med pannkaksfrukost på ihop, o sen vidare till ett "mall" men de tröttnade ganska snabbt.. 
Jag o dottern hade kunnat roat oss längre, men de andra tröttnade på att sitta o vänta, eftersom de vägrade gå in i "tjejaffärer" 
Så vi åkte istället till en skog man kan gå i, förvånad att jag fick med mig alla !!
Först va det en lite större väg, o de såg lite uttråkade ut, men sen kom vi in på en mindre stig, o de hade nog inte gjort något liknande innan. Jag fick dem till o med att lämna stigen, hoppa över en liten bäck o "klättra" lite. När vi sen kom fram till bilen frågade jag dem om de hade haft kul, o alla sa ja, yey, vilke tur, för jag hade kul också :p 
 
Nu har jag slutat o ska träffa några kompisar i en park o spela lite basket el något annat skoj :) 


Kommentarer
Morran

Härligt!
Skog är härligt och varför du fick med dem tror jag beror på att de gillar dig och har förtroende för dig. Extra roligt att de tyckte om det, bra jobbat.
De händer hela tiden saker för dig och det är så kul att läsa om vad du gör.
Nu närmar sig flytten och ett nytt kapitel i USA äventyret börjar, eller fortsätter. Förberedelsen inför flytten är väl en del av det äventyret. Passa på att umgås med vännerna och New York innan lasset drar vidare. Lycka Till och njut så mycket du kan.
Många kramar

Svar: Haha, tack !! Ja det va skojigt :)
Ja ska passa på att njuta av sista tiden här,
Tack, puss o kram
Livet i New Jersey

2013-07-13 @ 09:11:23
Lise-Lott

Det var ett tag sen.. MEN jag har följt med å läst, men inte skrivit;). Kan ju inte vara utan dina äventyr... Vad ska jag läsa sen då?? När du är hemma.. Just nu tar jag en kaffepaus i packandet.. Var ju förra veckan på landet, det var gött! God mat, trevligt sällskap och bra hotell;). Lowe fick ju lite större ytor att springa på och fort går det. Sedan jobbade jag natt, två i raken och nu ska vi till Stockholm å skärgården.. Njuta! Kompisar som oxå har 2 små killar. Så det blir nog en hel del motion på semestern.. Trött men nöjd sitter jag nu å kopplar av. Killarna vilar en stund å Q är hos dagmatte. Tänker på dig å är glad att jag fick se dig en skymt i förra veckan. Du passar i din nya frissa.. Men men allt klär ju en skönhet. Ha det nu gott. Ser framemot flytten och dess äventyr. Stoooor kram från oss alla..

Svar: Det finns nog andra bloggar du kan läsa ;) O har ju tänkt åka iväg snart igen sen, så då får du något annat att läsa :p
Vad bra att ni hade det skönt hemma i Flättinge :D

Åå, skärgåden som är såå fin, lite avis ;)
Ja det va skojigt att se dig med, tack så mycket !!
Massa kramar
Livet i New Jersey

2013-07-15 @ 11:06:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0