Hålla oss på nerevåningen..

Idag va det riktigt kaos här, kom hem från gymmet o ville ta en dusch, gick förbi 2 målare, mina värdföreldrar o 2 kvinnor som ska hjälpa dem sälja huset, o typ 7 stycken som jobbade ute i trädgården. 
 
Pustade ut när jag tog trappan upp till mitt rum, men möttes där av att allt va i mitten o en målare som fixade det sista i mitt rum, jaha..
De va snälla o flyttade sakerna lite, så jag kunde ta mina saker o ta en snabb dusch o sen åka därifrån..
 
Imorgon ska de göra golvet i några rum på nerevåningen, så imorgonbitti måste alla saker jag ska använda imorgon o fredag o hela resan till Niagarafallen vara packat o på nerevåningen. Gäller att inte glömma något...
Så alla nätter från o med imorgon o till söndag, ska alla sova i två rum, tur jag bara är där en natt ! 
På fredag morgon åker jag ju till Niagarafallen :)
 


Kommentarer
Lise-Lott

Låter ju mysigt!! Det är ju inte annat än ni verkligen kommit varandra nära den sista tiden;). Ha ha!! Tur de är trevliga iallafall. Varit värre om du inte tyckt om dem å trivts speciellt bra. Ha så mysigt!!!;). Här ÖSregnar det. Det har vräkt ner i 5 timmar nu. Å Dan har skolavslutning med ungarna idag. Typiskt. De som skulle ha gårdsfest å allt.. Men men sånt är livet ibland. Själv ska jag jobba extra inatt. Må gött å stooor kram från ett blött Göteborg

Svar: Haha, ja det kan man säga :pLåter ju lagom roligt..
Kram
Livet i New Jersey

2013-06-13 @ 08:25:14
Camilla

Åh, vad härligt med Niagarafallen. Det hade jag också planer på att se, men det blev inget för ig. Du får berätta sen och ta många bilder. Låter lagom kul med hantverkare. Vi vet! Men precis som du vet är det bara att gilla läget. Skönt att komma ifrån några dagar nu då eller hur länge blir det? När är det som ni flyttar? Själv sitter jag på jobbet. Jobbar lite extra på DR nu, så jag sitter och sätter reklambladen till Willys. Roligare än det andra jag brukar sitta med. Variation förnöjer. Semestern närmar sig. Ska bli skönt att få några veckor utan att behöva pendla. Känner att det börjar slita nu. Men, men man har ju ett jobb iallafall. Lillen växer och frodas. I tisdags kastade han en blick på almanackan och sa Sassa. Så han kommer ihåg dig och kommer bli glad när han får krama dig igen och VI med!! Men det är underbart att du har det bra och trivs. Du får verkligen se mycket.Mycket att berätta sen :) Snygg hårfärg du har. Passar dig jättefint. Men det är så med att allt klär en SKÖNHET!!! När jag var där så var det första gången jag färgade mitt hår och då blev det mahogny. Hade ju långt permanentat hår då med. Jisses!! Ha ha. Nu måste jag återgå til arbetet. Ha det underbart gott nu och sköt om dig! Kramar om dig i tanken <3

Svar: Har tagit massa bilder !! Vi ska förhoppningsvid flytta i Augusti, okej, Förstår att det ska bli skönt med semester, slippa gå upp så tiidigt o allt!

ÅÅ, vad roligt :) Tack haha, låter VÄLDIGT fint ;)

Tack det samma, puss o kram
Livet i New Jersey

2013-06-13 @ 11:54:23
Morran

Sitter här på lunchen och njuter av allt roligt som skrivs. Här regnar det och jag har fått nytt skrivbord - är så fint!
Så jag har haft hantverkar kring mig också som kallar mig Fredrik hela tiden - då han lyser med sin frånvaro när den behövs som bäst!!!Kollegor!
Men jag kan ju inte mäta mig med den anstormning av hantverkar som ni har i Fanwood...tur du ska iväg och spana in Niagarafallet. Skönt med semester eller var det skola???
Ha det sååå gott och njut av ledigheten.
Puss och Kram

2013-06-13 @ 13:11:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0