Lite blandat.

Idag blev det en promenad i parken med Santi, o på vägen hem köpte vi spontant hårfärg ;)
Skypade sen med familjen o städade mitt rum eftersom de börjar måla här imorgon.
Efter det åkte jag på sen lunch med min värdfamilj, va väldigt längesen jag hängde med dem, så det va roligt!
Sen hämtade Santi upp mig o vi tittade på film, innan hon färgade sitt hår brunt o jag mitt hår...
Vilken färg tror ni ? :p
Är för sent att ta kort, så bildbevis får ni imorgon...
 
Här kommer istället lite bilder från onsdagens clustermeeting, då vi spelade minigolf o åt mexicanskmat, både väldigt gott o fint :D
 
 


Kommentarer
Lise-Lott

Såg ju mysigt ut. Minigolf är ju aldrig fel. Hoppas du vann;).. Kram

2013-06-06 @ 02:36:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0