Min födelsedag :)

Igår fyllde jag ju 20 :) Satte klockan på 8 för att skypa med familjen o vi hade en trevlig stund :)
Sen gjorde jag mig i ordning o när jag gick ner för trappan hörde jag någon ropa "now", så när jag va i matsalen kom min värdmamma o lillkillen o sjöng för mig !!
De gav mig även denna påsen :
 
o inut i fanns detta, såååå sjukt fina !! :D
De gav mig även dess kort :)
 
Detta fick jag av Santi, vi brukar skämt om one direction, att jag gillar dem o mina värdbarn hatar dem osv. 
 
Tog efter detta tåget til New york o mötte där Emelie, Sara o Johanna, vi skulle till en salong o där fick vi välja mellan hår el spa.
Valde klippning, så nu har jag kort hår :o Men är nöjd.
 
När vi var klara kom Nea o vi åkte till Sara som bor i Brooklyn, vi gick till Prospect Park, där råkade vi hitta en gratis kortfilms festival :) 
Satt där o njöt o måste väl erkänna att jag somnade en stund..
(snodde lite bilder från Linneas blogg )
Vi gick sen tillbaks till Sara, men bestämde oss för att gå tillbaka till parken igen vid 20, för det va då filmerna började. Sagt o gjort, o på vägen dit köpte vi lite jordgubbar, annans o nutella, som vi sen hade som dessert :p
 
Vi köpte mat från som matvagnar, de hade allt möjligt, jag hade en grekiskt kycklingkebab, mums !
Sen satt vi o kollade på filmerna, som va runt 7 minuter, många va konstiga o svåra att förstå, men ändå så sjukt mysigt.
Det va lite kallt, så satt ihop på samma filt, o hade den andra över oss, perfekt avslutning på dagen :)
Det var över lite innan 23, men mitt tåg gick inte fören 1, så hänge med Emelie o Nea till grandcentral o gick sen till pennstation o va hemma lite innan halv 3. 
Lång men rolig dag :)
 
Idag sov jag länge o sen har jag suttit på mitt rum o skypat´länge med familjen o bara tagit det lugnt !
 
 


Kommentarer
Fam Andersson

Sandra,
Ett jättestort grattis till Dig på 20-årsdagen! Förlåt att Vi är lite sena - men du firar väl i flera dagar...
En rolig och händelserik födelsedag förstår vi att du hade, det blir ett fint minne att se tillbaka på! vi hoppas att ni får många roliga dagar tillsammans även framöver!
Kram

Svar: Tack så mycket !Ja det va en bra dag o det kommer det nog bli fler av ! Kram
Livet i New Jersey

2013-06-24 @ 23:15:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0