Födelsedag :D

Idag fyller världens bästa systrar år!!!! :D ( eftersom det är efter midnatt hos er)
Jag har ju turen att slippa komma ihåg 2 födelsedagar, det är ju så smidigt att de fyller på samma dag :)
 
Josse Bosse fyller 18 :o , håller tummarna att du håller i ditt körkort snart :p
Lollo Plutt fyller 16, o dig vet jag inte vad jag ska hålla tummarna för ;)
                                                            --från söt till vacker--
 
 
 
                                               --från gullig till snygg--
 
Älskar er <3 <3  ha en underbar dag så syns vi om 22 dagar :)

 


Kommentarer
Lise-Lott

Ja, visst är de underbara!! Nästan som du;).. Vet inte vad det kan bero på.. Ha ha!! De får nog en fantastiskt bra dag, trots att du inte är hos dem.. Men nästa år får du allt ta igen det. Ha en go eftermiddag å må gott. Stooor kram

Svar: Haha, tack :)
Ja nästa år ska jag försöka vara i Sverige :p puss och kram
Livet i New Jersey

2013-03-05 @ 11:18:00
l <3ll <3

Tack världens bästa syster :)
Ja om 21 dagar kommer vi :D
Längtar!!!
Puss O kram <3

Svar: Ja du har rätt, 21 :p
Me too!! puss
Livet i New Jersey

2013-03-05 @ 21:24:19
Den absolut bästa kossan!!!

Naw tack sandra, du är allt för söt du ♡
Saknar dig massor men vi ses ju om tre veckor. Puss o kram♥
Älskar dig ♡

Svar: Tackar, precis som du då :p
Älskar dig med!! <3
Livet i New Jersey

2013-03-05 @ 22:05:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0