Fredag :)

Idag var det fredag, någon som missat det?! :p
Hade bestämt pannkaksbrunch, med Franzi, Santi, en från sydafrika, en från Hollan och en från Polen, härlig blandning ;)
Åt pannkakor till frukost, lunch o midddag igår, och till "brunch" idag, ska inte äta några pannkakor imorgon!!
Vi hade i alla fall en trevlig stund där, efter det åkte vi o köpte lite gröna saker till st. patricks paraden i NY imorgon :)  
Det sägs att folk nyper än om man inte har något grönt på sig, så bäst att ha något grönt!
 
Efter detta var det dax för jobb, vilket var enkelt idag, skypade med dem där hemma och åkte till ett shoppingcenter med halva familjen, smidig arbetsdag måste jag säga ;)
 
Avslutade dagen på starbucks med Santi o Franzi, satt o pratade, o gick runt o kollade lite i westfield :)


Kommentarer
Svealinnea

Pannkaksdagen låter ju helt underbar!!! Blir avis för jag har inte ätit pannkakor på jättelänge. Måste göra de nästa vecka helt klart, nu när jag har en stekpanna :)

Svar: ja du måste ju använda den :p
Livet i New Jersey

2013-03-16 @ 22:29:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0