Mammas födelsedag <3

Idag har världens bästa mamma födelsedag :D
Även i år är jag inte hemma på din födelsedag, förra året Island o i år här, ska försöka hålla mig i Sverige nästa år :p
 
Men hoppas de där hemma firar dig riktigt ordentligt och det kommer vänta något på dig när ni dyker upp här om 27 dagar :)
Ännu ett grattis på din födelsedag, älskade mamma <3 
 

En mamma som du inte många har
De flesta sin mamma för givet tar

En underbar vän i alla lägen
En som alltid hjälper mig på vägen

Underbar och älskad du alltid är
Du är den jag alltid håller kär



Kommentarer
Morran 2

Ja, du har en fantastisk mamma! Fina bilder du lagt upp, förstår att du längtar till de kommer!!

Svar: Ja det har jag :)
Livet i New Jersey

2013-03-01 @ 18:45:30
Morran

Tack, Älskade Sandra. Jag längtar så efter dig. Fanns visst bilder jag inte sätt. Fina ord. Känns skönt att jag inte skrämt dig så det är därför du är i USA!!!
Många Tack Kramar

Svar: Längtar efter dig med!! Jasså??
Haha, som att du trodde :p Massa kramar
Livet i New Jersey

2013-03-01 @ 20:39:01
Lise-Lott

Javisst är hon underbar;).. Det ligger i släkten. Jag vet att hon är stolt över dig å saknar mycket. Precis som vi andra.. Nästa år får vi fira henne ordentligt eftersom hon firar själv iår;(.. Men ni får fira som attans när de kommer. Eftersom nästan alla fyller i mars å du i juni... Gött!! Vilket kalas! Tack för bilderna. Jag njuter av dem.. Vilken mamma du har. Den som ändå hade det;).. Kram i massor

Svar: Haha, ja det gör väl det :p
Ja då får det firas riktigt ordentligen!!
Ja hon e bra hon, även om du inte har det ;) så är jag väldigt säker att på att Lowe kommer tycka att du är BÄST, precis som jag tycker min mamma är !! <3
Livet i New Jersey

2013-03-02 @ 04:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0