Ifrån körd..

Ska ju igentligen inte skriva om min värdfamilj, men måste bara dela med mig om denna dråpliga händelse från igår..
 
Jag hade kört ett av barnen till en kompis, hade väntat så jag såg att han gick in i huset o sen vände jag o åkte iväg.
Nu råkade det vara så att mitt värdbarn var tvungen att vända i dörren, för kompisen mådde mindre bra. 
Så han gick ut, såg mig köra iväg, springer efter o vinkar som en galning, jag kör vidare, ser ingenting.
Stannar vid stoppet, kör iväg, men tills hans lycka stannar jag till igen. 
Men kör sen iväg igen, för jag såg inte honom. Haha xD
 
Han kom i alla fall hem sen, men ändå komiskt att han vinkade o skrek som en galning o där körde jag bara ifrån honom. haha !!
 
Idag har vi firat lite morsdag, den är igentligen på lördag, men min värdmamma ska iväg på långhelg, så firade med tårta idag, o för alla barnen glömde köpa kort eller glömde dem någonstans ska vi ge henne paketen o korten på tisdag!


Kommentarer
Svealinnea

*ifrånkörd ;)

2013-05-10 @ 18:54:00
Morran

Har de inte backspeglar i USA??? Eller var hade du tankarna?
Kul efter men förstår att killen tyckte det var mindre kul att jaga dig som bara drev med honom, stanna och sen köra...
Hoppas firandet blir gott! och mysigt. Vet att står du för godsakerna blir det garanterat gott. Puss och kram

Svar: Jo det har vi ju, så vet inte riktigt vad jag tänkte på..Va väl att det var en stoppskylt o jag kollade åt alla andra håll :p
Det var faktiskt köpt glasstårta idag ;)
Puss o kram
Livet i New Jersey

2013-05-11 @ 15:36:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0