Söndags känsla..

I söndags kände jag mig väldigt nere, tror inte det var hemlängtan, men något liknande..
Det är jättefint här nu o livet är just nu ganska enkelt, men ändå kommer det en konstig känsla i magen ibland.. 
Kan kanske vara att våren nu kommit till Sverige med och att jag älskar svensk vår o sommar. 
Att jag vet hur fint det är o hur mysigt det är rida i skogen med systrarna o min älskade Lucke..
 
Jag har gått runt med denna känslan sen söndags efter jag skypat med familjen, så på eftermiddagen var jag bara tvungen att gå ut o tänka. Så började promenera men efter ett tag kom jag på att det var till skogen jag vill gå till, men hade ingen bil, så fick bli att gå till mini skogen några gator bort..
 
Gick ett halvt varv, typ 300 m. ;) satte mig sen på en stubbe o titade mig runt o bara satt o njöt av "skogen" , när jag sen gick resterande 300 m. mötte jag dessa sötnosar..

 
Råddjur :)
Spegelbilden i vattnet..
 
Efter att spenderat lite tid i skogen kändes det bättre, men ändå har jag den där känslan i magen, att jag vill hem o träffa alla, krama om alla djuren o slänga mig i soffan med familjen o tittade på en film, sova i mitt rum o laga mat i vårat kök..
Men vill inte åka hem än, trivs bra här o livet är smidigt...
 
Nu fick ni lite inside information från min hjärna, allt är oftast väldigt bra hät, förutom denna känsla i magen.. Har inte ens funderat på att åka hem, men ville bara att ni skulle veta.. som man säger "
Borta bra, men hemma bäst" 
 
 


Kommentarer
morran

Precis vad jag behövde just nu.
Saknar dig sååå mycket. tänker som du. Både vill och inte vill att du ska komma hem nu! Vill att du ska "göra" ditt USA år , men samtidigt saknar jag dig jättemycket.
Många kramar

2013-05-07 @ 17:43:57
Lise-Lott

Förstår att du längtar hem men ändå inte.. Konstig känsla!! Lev livet och njut av ditt år. Din familj, dina vänner och allt annat finns kvar och väntar på dig.. Inte minst din kära mamma. Hon har nog " Sandra-abstinens" just nu;). Du är underbar och det är det som gör att alla saknar dig.. Å din familj måste ju vara lika fantastiska, annars hade du ju inte längtar hem till dem.. Tänker på dig och du är med mig i hjärta och själ.. Stooor kram från oss alla..

2013-05-07 @ 19:03:53
Morran 2

Styrkekram till både dig och mamma!!

2013-05-09 @ 16:29:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0