Varmt varmt varmt

Vi har sådan värme här nu, redan nu klockan 9:e är det över 25 grader, o kommer nog vara över 30 grader idag också! Det är skönt, men ganska svettigt...
Glad att vi har bra ac i huset :)
 
Nu är det verkligen på riktigt med flytten :D
Vi packar o städar, o nästa vecka ska de börja fixa iordning huset, så det kommer vara massa människor här.
De tittar på hus o fixar massa med att sälja detta huset, så just nu är det lite crazy här.
Pratade med min counsler igår, o hon sa att om vi inte gav henne den nya postnumret snart. 
Kunde jag inte hänga med, o hängde jag med utan att ha givit dem postnumret, kanske jag blev skriven som olaglig au pair. Bara för organisationen inte visste exakt var jag va :o 
 
Sa detta till min värdmamma imorse, så hon skickade snabbt våran counsler några av de postnumrerna som vi kanske kommer få. Eftersom vi inte vet exakt vilken det blir än... 
 
Nu ska jag återgå till pluggandet,  stora uppgifter i båda kurserna, båda ska vara färdiga till imorgon, alltid ute i sista stund ;) 
 
Trevlig fredagkväll på er !! 


Kommentarer
Svealinnea

Här i Darien är det hett också :) är ledig för resten av dagen o ska spendera em på stranden ;) lite gött eller så :D

2013-05-31 @ 19:30:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0