Atlanta nästa :)

I helgen ska jag och min tyska kompis åka till Atlanta :) 
yey, bocka av ännu en delstat, nämligen Georgia för er som inte visste att Atlanta ligger där ;)
 Det kommer ta oss ca 5 h att åka dit, har tänkt att stanna till i Columbia i South Carolina på vägen dit. På vägen hem har vi tänkt att hika, om vädret tillåter, annars blir det något annat :) 
 Ska bli kul med en liten roadtrip, tyvärr fick hon inte ledigt Fredag, så blir bara lör-sön, men ändå skoj :D 
Vi valde emellan Atlanta och en "Nicola Sparks" resa, se städer som varit med i hans böcker/filmer. Eftersom nästan alla utspelar sig här i North/ South Carolina. 
Men insåg snabbt att bara två ställen låg tillräckligt nära, så då blev det Atlanta istället :) 
Ser väl ändå inte så fel ut!? :p 
 
Vi har kvar vårat kalla väder, varit nere på nästan -4 inatt o just idag gick skolbussen sönder, så vi fick vänta extra länge! Mysigt!! 


Kommentarer
Morran

Snö, road tripp och utflykter låter som ett helt ok liv...jobb.
Synd om dig att ni ska ha det så kallt!!!
Här börjar det skymma efter en ganska grå dag, helt ok arbets väder...
Ha, ha njut och ha det så härligt du bara kan, passa på, det gör du rätt i - oss kommer du tröttna på snart...eller inte! Hoppas på inte.
Ha det sååå gott.
Kram Älskade "unge".

Svar: Jag ska verkligen inte klaga :)Tack, o kommer nog ta lång tid innan jag börjar tröttna på er !!
Ha det så bra <3
Pussåkram
Livet i New Jersey

2013-11-14 @ 16:03:39
Svealinnea

Åh va roligt det låter :) ytterligarr än stad du nu kan lägga till din ua collection! Ha de kalasfint o NJUT! Sverige är precis som de alltid har varit ;)

Svar: Ja :D Tack det samma, även om du "bara" hänger i kax. ;)
Livet i New Jersey

2013-11-15 @ 10:12:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0