Dax för helg igen :)

Om några timmar går jag in på min nästsista helg som au pair! 
Som sagt står ju Atlanta på listan, och på vägen dit o hem ska vi stanna o se några större städer i south Carolina. 
Känns dock inte som de har så stora städer, så ska bli spännande att se hur de ser ut :) 
 
Lugn dag än sålänge, tittar på medan Lillen spelar tv-spel, inte så tungt ;) min värdpappa lagar maten, så ska bara hämta äldste sonen från hans körlektion! 
De senaste dagarna har jag kört lite mer, hämtat och lämnat på basket och körlektioner, vilken bara har varit kul :) Är så mycket roligare att ha något att göra, så schemat nu är perfekt, synd bara att det va denna veckan det va så ;) 
 
Lite uppigande texter såhär i det tråkiga höst
 


Kommentarer
Morran

Är nyfiken på hur det var i helgen...Kram

2013-11-18 @ 20:37:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0