Ett år :)

Ett års jubileum,yeay! idag firar jag och USA ett år tillsammans :) 
Men vårat förhållande funkar inte så bra, så om 27 dar ska vi ta en paus ifrån varandra... 
Inte så ofta man bestämmer sånt i förväg :p 
Nej men fatta att det är ett årsen jag stod där o grät på flygplatsen, o grät ännu mer på flyget hit ! 
Det är nog det värsta jag gjort, det värsta flyget någonsin. Flyget från Helsinfors till New York, jag satt mellan en sovande gubbe o två läskiga gubbar. Jag grät nästan hela flyget hit, ville såååå gärna att det skulle vända! 
Kunde inte kolla på någon film, utan lyssnade på en någorlunda glad låt i nästan 8 timmar! Haha samma låt om o om igen xD 
Va lite ledsen hela tiden innan jag mötte min värdfamilj, men efter jag mötte dem blev det mycket bättre ! 
Själklart har det inte varit lätt hela tiden, men är ändå väldigt glad att flyget aldrig vände tillbaka till Helsingfors :) 
 


Kommentarer
Svealinnea

GRRRRRAAAAAATTTTTTIIIIIIIIISSSSSSSS!!!! vi är så himla cooooooola tycker jag. haha och det är det nog ingen som kunnat missa att jag tycker ;)

Svar: Tack :D haha, håller med dig, o nej det är det nog inte :p
Livet i New Jersey

2013-11-27 @ 11:16:51
Morran

Jag är så glad att det snart är över, har varit lärorikt även för mig.
Jag klarar mycket mer än jag tror, trodde inte jag skulle klara 13 månader utan min "älskade unge", bara två älskade ungar hemma istället för tre. Det har gått men längtan har varit stor många gånger.
Resan vi fick tillsammans i våras lever jag på än...men snart får jag hem den saknade och efterlängtade dottern.
Men innan dess ska du passa på att njuta av ledigheten och njuta av andra sidan av USA.
Kram från en stolt och glad mamma.

Svar: Är oftast glad över att komma hem snart oxå !
Ja den va så himla fin o rolig :) ska njuta av min första semester sen april snart :p
Pussåkram från din dotter i USA <3
Livet i New Jersey

2013-11-28 @ 12:57:38
pp!

Om flyget hade vänt till baka till Helsingfors hade vi hälsat på oftare. Men det blir skön att du kommer snart.

2013-11-28 @ 13:35:02
Elin

Grattis på årsdagen!!! Vilken tur att flyget inte vände. Så himla imponerad av både dig och Nea som varit borta hemifrån så länge :)

Svar: Tackar :) är imponerad av dig med!! Borta för så många år, även om du kommer hem ibland. Är det en lååååång tid !
Livet i New Jersey

2013-11-28 @ 17:08:57
URL: http://livinginthesilvercity.blogg.se
Lise-Lott

Jag förstår att det kändes så då.. MEN tänk vad bra det blev!!! Nu är det nästan " över".. På gott å ont.. Njut av det sista å krama ur riktigt det bästa av det. Vi ses snart.. Å du.. Din mamma har längtat hon!!!;).

2013-11-30 @ 02:16:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0