Happy thanksgiving :)

Idag firar vi thanksgiving :) 
Perfekt avslutning på mitt år, vi har haft en lugn förmiddag, ätit lite plockmat och min värdmamma har lagat mat hela morgonen! 
Farbron och fastern är på besök och vi ska ha den gigantiska middagen senare i eftermiddag. 
Annars hänger vi mest runt och tar det lugnt, packar det sista för imorgon klockan 5 på morgonen smäller det :o 
Då är det San Fransisco som står på schemat :D 
Har inte riktigt fattat att imorgon vid denna tiden är jag i den staden jag väldigt länge velat besöka! 
vet inte riktigt när ni kommer få nästa uppdateringen, om vi har internet i bussen och fungerande wifi  på hotellen kan ni nog vänta på något litet inlägg varannan dag. Men annars får ni nog vänta längre.. 
 
Måste bara tillägga att jag saknar mammas hjälp med packningen, hon brukar alltid dubbelkolla allt och pappa hjälpa mig med alla papperna. Men denna gången måste jag göra allt själv.. 
Skriva ut alla papper, få med mig alla papper, packa och få plats med allt, det är lite läskigt måste jag erkänna :p 


Kommentarer
Elin

Det kommer gå så bra Sandra! Ha det jättebra på resan:D

Svar: Tack :)
Livet i New Jersey

2013-11-28 @ 23:45:51
Svealinnea

Hej hopp!.
Snackade med din kollega Emma igår o hon undrade om du var hemma o kunde vika idag. Jag sa att du tyvärr inte kunde o var på väg till Cali.. Vilken osis ;)
Ha annars en skoj resa :D
Jag hängde igår med de gulligaste pensionärerna.! Så positiva, söta o snälla. Idag fårjag en annan avdelning med en massa mer jobb :P

Svar: Nja, blir lite svårt att vika idag ;)Tackar, vad roligt för dig :) kommer gå bra!
Livet i New Jersey

2013-11-29 @ 12:23:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0