Söndag

Idag ställde vi om klockan, så nu är vi lika efter som vanligt! Blev lite krångligt förra veckan när det bara va 5 h i mellan oss.
Idag åkte jag till SC och mötte en au pair från Brasilien, vägen dit va så fin, löven i olika färger och den fina landsbygden. Det påminner ibland om hemma, men oftast är den väldigt annorlunda. 
Njöt så av att köra den sträckan :) 
 
vi åt lunch på oliver garden, viljat testa det stället länge, men aldrig blivit av. Men idag testade vi det. Resultatet va bra, väldigt bra servies och god mat :) mums :p 
Sen gjorde också lite shopping, kom hem med lite julklappar och två träningströjor, har mest handlar träningsshorts. Men nu börjar det bli kallare o definitivt när jag kommer hem kommer det vara kallare ;) 
Så behöver något annat än shorts att träna i :p 
 
Vi avslutade allt med lite frozen yoghurt, sååå gott! Hade tänkt att inte spendera några pengar denna veckan, o ja det gick ju sådär ;) 


Kommentarer
Svealinnea

Froyo!!! Va gott :) hoppas du hade en massa cookie dough o brownie-pieces.

Svar: Mycket gott :) massa cookie dough :p
Livet i New Jersey

2013-11-04 @ 15:03:35
Morran

Ha kul, om det går lite extra pengar gör väl inget. När du kommer hem får du andas skogs och gödseldoft, då är det slut med shopping!!!
Skojar bara, vad jag menar är passa på att ha kul och se så mycket du kan, om det blir för mycket i resväskan går det väl att skicka en låda...separat!
Älskar dig.

Svar: Nej hoppas på att inte shoppa så mycket när jag kommer hem ;) så du har väl rätt ( som vanligt) får passa på nu :p Älskar dig med!!
Livet i New Jersey

2013-11-05 @ 09:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0