Vet inte riktigt vad jag ska skriva...

Som rubriken säger " vet inte riktigt vad jag ska skriva..." 
Har inte hänt så mycket sen sist, vardagen rullar på som vanligt! 
Idag när jag tog min promenad fick jag både ha långbyxor tunntröja o träningsjacka :o 
Vi kom inte över 10 sträcket idag, lite blåsigt o mulet, kändes nästan som Sverige väder ;) 
Här får ni en bild på min fina klädkombo :p 
 
Folk log mot mig i butiken i alla fall ;)  skulle ändå köpa hårfärg då min riktiga hårfärg inte hittat tillbaka... 
Så passade på att promenera dit. O ja tycker folk log mer än vanligt, undrar varför xD 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0