A good day !

Idag har jag fått mycket gjort, bokat buss mellan Dallas och Houston. 4 h buss för två personer, $2,50 , inte illa ;) 
Har även bokat boende i Houston, San Fransisco och LA :)  nu har jag bara buss mellan Houston och New Orleans kvar att boka, känns skönt :)
bara en månads jobb kvar :o 
känns så konstigt, känslorna går upp å ner hela tiden, ibland ångrar jag mig att jag inte förlängde, o ibland vill jag hem NU :s 
känslorna är överallt, o det kommer väl bara bli värre ju närmre det går...
 
Ska väl passa på att meddela att jag kommer hem till jul :p 
Skulle överraska alla med att säga att jag inte kunde komma hem i tid, o sen bara dyka upp på jul ! 
Men det blev för krångligt, så flyget går hem den 22 december !
 kommer vara regält jetlagad lagom till julafton ;) 
Men jag kommer i alla fall vara hemma till :D 
 Ser er om mindre än två månader : 
 


Kommentarer
pp!

Det blir en bra julklapp.

2013-10-30 @ 19:34:30
Den absolut bästa kossan! !!!!

Jag har räknat ut att det är 45 dagar kvar :)
Såå det börjar närma sig ♥♥
Saknar dig ♡♡

Svar: Åå, det e ju inte mycket !! Saknar dig med ! Pussåkram <3
Livet i New Jersey

2013-11-07 @ 08:37:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0