Friday again :)

Fredagen är här och just nu sitter jag o lillkillen med var sin iPad/kindle.
lyssnar på radio och spelar eller surfar :) hårdare arbetsdagar har man ju haft ;)
 
snart kommer de andra hem och då ska vi packa in i bilen och åka iväg emot New Jersey o NY :D 
Jag var nära att åka iväg till stranden i Sc istället, men hon som hade bilen hoppade ur.. Så blev NY istället.
men som min hd sa, helgen är ju inte så dålig, om man väljer mellan NY eller stranden i sc ;)
 
min värdfamilj ska på come con o jag ska träffa Emelie och Linnea. Ska förhoppningsvis även se mamma Mia :) 
så kommer bli skoj, förutom att jag forfarande är ganska förskyld och ska sitta i en bild i minst 24 under 4 dagar :s 
New york City, I'm back for you !!! 
One last time 
 


Kommentarer
l<3ll<3

Får jag följa med? ;)
jag hade också två ställen att välja mellan, två riktigt cool ställen ;)
puss O kram lollo O Caspian <33

Svar: Lite sent nu..Va var det du valde imellan ? :)
Pussåkram tillbaka <3
Livet i New Jersey

2013-10-12 @ 18:59:28
l <3ll <3

Jag hade hemma och caspian hade skogen ;)
Sa ju det, riktigt coola ställen ;)
Puss o kram <3

Svar: Haha, okej, ja det va riktigt coola ställen ;) Pusss
Livet i New Jersey

2013-10-16 @ 17:18:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0