Tattoo time

Idag åkte jag iväg och kollade på haloween kostymer för festen jag ska på, på lördag.
Men kunde inte bestämma mig, så köpte ingen.
Vid 12 tiden mötte jag en kompis utanför tatueringstället jag hade kollat upp, hade inte tänkt skaffa en idag. Utan bara ställa lite frågor om pris och tid osv. 
Slutade med att jag kom ut med en tatuering :p
Han tyckte den va så liten att vi likaväl kunde ta den nu, blev smidigare så.
Jaha sa jag, kändes så overkligt, har säker gått runt o tänkt på hur jag ska göra tatueringen i två år, men alltid ändrat vad jag vill ha.
så även om tatueringen va väldigt genomtänkt, kollat upp stället väldigt noggrant osv. 
Så kändes den ändå spontan,  för hade ju inte tänkt att skaffa den idag ;) 
 
Men är mycket nöjd, men känns ändå lite konstigt, typ som när jag tog körkortet. Hållet på och tänka på det så länge, o plötsligt har man det. Men det hjälper inte hur många gånger man tittar på det. Man blir ändå lika förvånad o glad varje gång :) 
så vad tycker ni? 
 


Kommentarer
Den absolut bästa kossan!!!!!

Super snygg ♥ passar dig perfekt, eller hur mamma? ;)

Svar: Tack, vet att mamma inte riktigt håller med. ;)
Livet i New Jersey

2013-10-23 @ 09:44:31
Svealinnea

Hur mkt kostade den?

Svar: $50 + tip :)
Livet i New Jersey

2013-10-23 @ 16:11:24
Morran

Hm din lilla kossa...
bara du är nöjd så är allt bra.
Tycker den var söt!
Kram

Svar: Det va tur det, pussåkram
Livet i New Jersey

2013-10-23 @ 21:31:47
sponk

Hejsan!

Hörde att du gjort en men chocka Hulda med några till =)

Svar: Haha, nja en får räka för nu ;)
Livet i New Jersey

2013-10-29 @ 18:28:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0