En mycket lugn lördag

 
Igår hade jag egentligen planer att träffa en tysk tjej, men eftersom bilen är på lagning så är jag fast i huset...
Mindre kul, men hade då istället en mysig morgon, med frukost på framsidan med en bra bok :) inga måste och inget som väntar på mig. så skönt, satt där ett tag, men sen kom blåsten så gick in o kollade på hotell till min resemånad :) 
va på lunch med min värdfamilj, Kina mat, mums :)
på kvällen såg jag o min värdson på Les miserable, missade början, så hängde inte med på allt. Men sorglig va den ändå...
 


Kommentarer
Morran

Ser inte fel ut med en god bok och en kopp kaffe på den verandan...filmen är underbar och härlig musik. Låter som en bra dag, trots strul med bilen.

Svar: Nej det är för fint att sitta där :) den va bra !
Livet i New Jersey

2013-09-30 @ 12:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0