Härlig lördag i sc :)

Idag skypade jag (igen) med familjen, o även Karl för att boka våran resa till Texas :)
så för min del e alla flyg bokade, så se upp Kalifornien o Texas, snart kommer jag :D
Har skypat extremt mycket med familjen denna veckan, varje dag sen onsdag ;) men de har hjälpt mig leta efter flyg o boka, så tack för hjälpen!! 
Nästa vecka lovar jag att du inte ska behöva se mig lika mycket plutt, utan du ska få se dina filmer, o Josse få plugga i fred :p 
 
Tillbaka till min dag.. Lite efter 12 lämnade jag för att åka till vårat cluster möte, som va i South Carolina , ca 35 minuter bort. Vi skulle äta frozen yoghurt, det va en liten mysig stad o vi va ca 7 au pairer, av 11. Så ganska många va där. 
De va trevliga och vi satt ute i det underbara vädret. Inte för varmt, inte för kallt! 
Efter runt 2 timmar lämnade några, då gick jag o 4 andra au pairer och åt sen lunch.
vi åt och satt o snackade, jättetrevligt. 
Efter någon timme lämnade 3 stycken och jag o den andra gick runt och kollade lite.
hon va väldigt trevlig, men bor 1 h bort och har inte bilen så ofta. Men vi planerade en resa till stranden nästa månad. Så hoppas på att se henne igen :) 
bra avslut på helgen :) 
 


Kommentarer
l<3ll<3

Men jag vill hellre se dig, en lång och tråkig film ;)
Vad roligt det låter, jag är inte alls avundsjuk att du ska till Kalifornien och att ni har det så varmt och skönt väder;) <3 <3

Svar: Det va ju tur det :pNej varför är du avundsjuk, när man kan se Flättinge och ha det kallt ?! xD
Pussåkram <3
Livet i New Jersey

2013-09-16 @ 20:22:15
Anonym

Gött att så mycket är klart med flyg, blir sugen att göra likadant...när vi pratar om allt häftigt du ska göra. Förutom ridningen förståssss...
Älskar dig och Du och Dina systrar går alltid före film och plugg bara så Du vet det, även om de vill att det ska låta något annat, ibland.
Ni tre är underbara och det finaste P och jag har bara så Ni vet det. Om ni missat de!!!
Var rädd om dig - ska nu på föreläsning.
Kram

Svar: Haha, vi kan väl förhoppningsvis göra samma sak snart. ( eller ja, om några år..) Det va ju tur det :)

Nawww, ni är de bästa föräldrarna man kan ha, även om jag har en bra värdfamilj, har jag ändå lärt mig hur BRA min riktiga familj är !!!
Kramar i massor <3
Livet i New Jersey

2013-09-17 @ 08:55:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0