Ingen klagan på vädret

idag började jag dagen med en promenad, eller tog den efter barnen åkt till skolan. 
Känns inte så lockande att gå på en promenad kl. 5 på morgonen ;)  
Men såg några hästar o kände lukten av häst och skog, sååå mysigt ! 
Perfekt väder, med sol och runt 20 grader, men det va innan den riktiga värmen kom. Nu är vi nog nästan uppe i 30 grader. (Som vanligt) 
kom på att det inte har regnat sen första dagen vi kom hit, alltså 24 dagar sol, en dag regn, ganska skönt :) 
 
resten av min ledighet har jag tvättat och städat toaletterna, yey, roligt värre :p 


Kommentarer
Svealinnea

Haha här är de för första gången på länge äckelvarmt. Så njuter av vår ac inomhus. Vi har de nämligen lagomvarmt inne idag :) så de blir nog ingen promenad för mig idag.. Möjligtvis ikv!

Svar: Här har vi faktiskt haft väldigt fint väder. Men kallt inomhus !!!!
Livet i New Jersey

2013-09-11 @ 21:38:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0