Läskig skogspromenad :s

Igår gick jag på en promenad, kom till en skog, såg lite mysig ut, så gick in.
Den såg väldigt annorlunda ut som Sveriges o Nj skogar. Jorden va orange, annorlunda träd o växter.
Tyckte mest det va coolt, men sen började något läskigt djur hoppa framför mig, o något hoppade till i ån bredvid. Det var också spindelväv överallt !
Då va det inte lika mysigt längre, kom då på att jag inte visste vad vi har för djur här :o
Är ju ändå halvvägs till Florida, så blev jättttttterädd för ormar !! (vet faktiskt inte om vi har några)
Men vände då o sprang hem.. Hade spindelväv i hela håret xD
 
 
Någon dag denna veckan va ju Obama i Sverige, japp även jag visste om det. Va så kul, även den dagen kollade min värdpappa på nyhetskanalen.
När jag gick förbi, stod det "live from Stockholm", hahah, och i jämte Obama stod ju ingen mindre än Fredrik Reinfeldt !! Tyckte det va ganska coolt :)
Här har jag spenderat min mesta del av min lediga tid idag, suttit där o lyssnat på musik o svarat på brev :) 
Men nu är det helg, o äntligen dax att få sova ut !!
 


Kommentarer
Svealinnea

Mohaha dags för lite spam igen! Alltså jag älskar er balkong.den ser sjukt mysig ut o hJuset ser också mys-mysigt ut :) Jag har sovit så dåligt i natt o vaknat typ hela tiden. Kansle pga av wde nog va sista natten i mitt rum :/

Svar: Haha, fast denna gången va det inte spam ;) Den e jättemysig :D min favorit del !
Jodå, redan sista natten där, då förstår jag att du sov dåligt ..
Livet i New Jersey

2013-09-07 @ 14:00:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0