Måndag måndag

Då va veckans första dag över, o jag är ganska trött...
vid 10 tiden imorse kom den au pairen jag träffat innan över för frukost. Det va mycket trevligt, satte ute o åt och pratade. 
Sen hämtade jag barnen och vi gjorde läxor och lekte. Lagade mat och sen gick jag o de två minsta ut o spelade amerikansk fotboll. 
Det va kul o svettigt, men slutade dock lite tvärt då jag råkade skalla den minsta.. 
Är man med i leken får man leken tåla.. Nej men va inte så farligt, lite gråt kalas och gräl. 
Men vi löste det med one direction, glass och sen lite tv innan det blev läggdags ;)


Kommentarer
Svealinnea

Så kul att du hittat en au pair du trivs med :) Det gör.mig så glad ska du veta! Hoppas ni kan ses snart igen.

Svar: Ja det e nice! Håller tummarna
Livet i New Jersey

2013-09-10 @ 22:12:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0