Huset för mig själv, eller ja nästan..

Imorse åkte de jag bor hos på en show i Sydney. De ska vara där tills söndag. Fram till dess har jag gården för mig själv! 
Ska ta hand om de kvar varande hästarna, inte så svårt när de tog med sig dem som vi gör mest med. Ska även mata, vattna och ta in äggen från hönsen. Vilket jag inte gillar, ska alltid ligga någon tjurig höna på äggen, ska alltid picka på mig med. Sen är det även två katter och tre hundar som ska få mat och vatten. Men det går ganska smidigt. De har tyvärr satt mig att jobba i shopen varje dag med. Men där tjänar jag pengar. Så det är väl inte så farligt. 
Det går bättre och bättre att jobba där. Men idag kom det in en gubbe med en grym dialekt, tog fyra gånger innan jag förstod vad han ville ha!! Men han erkände att han hade en rejäl dialekt. 
Lite bilder ifrån ikväll. Tyvärr var det inga kängurus framme, brukar vara framme när solen går ner. Får hoppas de kommer fram imorgon. 



Ha det bra ! 
Kram Sandra 



Kommentarer
Svealinnea

Skönt att få vara själv! Jag var själv i Götet förra helgen, Hur gött dom helst :-)

Svar: Ja verkligen jätteskönt :)
Livet i New Jersey

2015-10-15 @ 20:22:56
Morran

Låter som du har fullt upp. Vilket förtroende de har för dig. Lämna dig ensam med allt. Lycka Till.
Stor Kram

2015-10-15 @ 22:28:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0