Kvällsbesök



Detta gäng var och hälsade på igår. Tyvärr var de lite för långt bort för att få en jättebra bild. Hoppas fortfarande på att få den typiska Australien bilden, Solnedgång och hoppade kängurus ! 
Hoppas det kommer ut fler ikväll, sista kvällen för mig själv. 
Har idag, som de senaste fem dagarna. Jobbat i shopen och är nu tillbaka. Ska slappa lite, innan jag har tänkt att tvätta och efter det är det dax för kvällsarbetet. Men har tänkt att " fuska" lite. Har tänkt att inte släppa in den enda hästen som ska vara inne. Utan ge honom ute. Så kan jag äntligen ta sovmorgon imorgon :) 
Kram Sandra  



Kommentarer
Morran

Häftigt och läckert.
Det är annat än våra vildsvin som springer framför bilen. Kram

2015-10-17 @ 16:29:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0