Showtime

Lite bilder från helgens show :) 
Igår morse åkte vi till Manilla, 2 timmar härifrån. Gick upp vid 4.45 för att åka iväg en timme senare. Åkte med tre stycken hästar . Det var lite annorlunda. Massor av hästar, mest mellanstora ponnys. Det var uppvisning av unghästar, ston, hingstar, Shetlandponnys till stora hästar. De visade upp dem ridna, körda i fina vagnar eller gående bredvid. 
Gulligaste va alla shettisar med vagn. Jag fick vara med och leda en show. Den första, men försökte följa efter. Var lagom lätt när min häst bara ville kolla på killhästen bredvid... 
Men för att vara första gången, gick det bra ! 
Annars stod jag mest bredvid och höll i hästarna som inte var med. Hon vann i några klasser och kom tvåa i några. Så när vi åkte därifrån, trötta efter många varm timmar i solen. Var vi nöjda ! 

Så här " stilig " var jag...



Kommentarer
Svealinnea

Jag tycker du är så modig Sandra! Verkligen! Du är själv mitt ute på landet i Australien
Riktigt mysigt att få talas vid idag. Snart igen:-)

2015-10-12 @ 20:38:23
Josse

Wow vilken häftig dag 😃
Håller helt med Nea du är så modig!!
Snygg du är i hatt 😉 en vacker bild på dig och hästen.

2015-10-13 @ 23:24:05
Morran

Vilken fin bild på dig. Läckert ljus.
Hatten var kanske inte det snyggaste... Men allt klär en skönhet. Kram

Svar: Nej den var lit speciell !! Kram
Livet i New Jersey

2015-10-15 @ 22:23:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0