Några av djuren.

Idag har jag förutom ut och insläpp, ryktat och promenerat 4 ponnys . Två av dem är 1 år och de andra 2 år. Är meningen att jag ska lära dem gå " fint " vilket är lättare sagt än gjort med den ena. Som ser spöken överallt, hon vill helst småspringa med huvudet på sned. Men vi jobbar på det, gick nog 7 varv runt släpvagnen innan hon insåg att den inte var farligt... 
Men spökerna kommer säkert vara tillbaka där imorgon igen ;) 
Det är även tre hundar på gården och de följer med nästan hela tiden. 
Bilen på den sista hunden är inte så bra, får försöka ta en bättre bild imorgon. 
Detta är den lilla snälla 1 åringen, som jag försökte tvätta benen på idag. 
Hur har eran onsdag varit ? 
Ha det bra,
// Sandra 


Kommentarer
Anonym

Jag fattar inte, vad menar du med spöken? :) Min cykel är hos cykeldoktorn och ska få nytt fint däck. Hoppas den blir som nu imon :)

Svar: Alltså hon blir rädd för saker som inte finns. " spöken" kallar vi det ;) hittar på saker att bli rädd för.
Livet i New Jersey

2015-09-30 @ 16:16:22
Lisefis...

Här är det full rulle. Satt upp gardinstänger och gardiner mm idag. Nu börjar det likna nått. Så mycket att fixa med. Men får ta det lite i taget... Trött efter flera nattpass. Nu blir det hemmamys med en febrig liten. Härligt att du trivs. Tänker på dig och är sååå glad att jag får följa dina äventyr hör. Njuter!!! Lycka till i shopen och med de unga hästarna. Kram

2015-10-01 @ 06:13:41
Josse

Låter som du har det bra 😃
Vilken söt häst och hundarna är så gulliga 😉 tur du har bra tålamod.
Jag börjar äntligen bli frisk, så skönt efter snart två veckor vilade!
Puss & kram

2015-10-13 @ 23:20:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0