Bildbomb på Niagarafallen :)

Helgen har jag som sagt spenderat  vid Niagarafallen, tog bussen dit tidigt fredag morgon, ca 9 timmar senare var vi framme på Canada sidan.
Gick ner till fallen o såg dem o fyrverkerier, som de bara har på fredagkvällar :)
 
Det va sjukt fint, o väldigt svårt att få med på bild.. 
 
På Lördagen åkte vi The maid of the Mist, en båt som man åker väldigt nära fallen o så blir man jätteblöt :p
 
Johanna o Sara
 
Efter det gick vi  över till den Amerikanska sidan, såklart va vi tvunga att visa passen o svara på lite frågor innan vi kom över..
Fallen från den Amerkanska sidan:
Visst e det fint?? 
Sedan gick vi cave of the vinds, 
Detta va riktigt coolt !!
Kunde inte ta närmre bilder än detta, för det va för blött, men man blev såååå blöt o man kunde typ känna på vattnet, riktigt riktigt kul :D 
Det va tur att det va en fin dag o runt 20 grader, för det va blött :p
 
Efter detta gick vi tillbaka till Canada o tittade på the horseshoe falls från den sidan, efter det slappade vi lite på hotellet innan vi gick ut o åt en underbart god kvällsmat på en mysig restaurang!
Nu fick ni massa bilder xD
 
Nu har vi börjat en ny vecka igen o det är sista veckan i skolan, vissa dagar har barnen halvdagar osv.
Så det vanliga schemat, kommer inte vara vanligt igen fören i September, både bra o dåligt.
 
 


Kommentarer
Camilla

Åh, vad härligt det ser ut och vilka underbara bilder. Ser ut som en kalashelg! Jag sitter i solen på tåget på väg till jobbet. Är bra trött. Gäspning! 😉 Har lämnat lillen på dagis, vilket han älskar. Är så härligt att han trivs där och hittat sina kompisar. Nu ska jag slumra lite. Ha det gott!!! Puss & Kram

Svar: Tack, det va väldigt roligt !Vad roligt att han gillar det, skönt att semestern närmar sig :D

Tack det samma ! Puss o kram
Livet i New Jersey

2013-06-18 @ 07:21:37
Lise-Lott

Äntligen lite å läsa;). Dagarna blir liksom lite roligare när man har dina äventyr å läsa.. Ser ju hur kul å mysigt ut som helst. Jag hade gärna varit där med er.. Älskar vattenfall och vatten över huvudtaget. Dock ej regn;(. Ser ut som du får spendera mer tid med ungarna framöver.. Men så är det ju. Du får aktivera dem ordentligt, så de tröttnar.. Ha ha!! Njuter av att veta att du mår bra å har det skoj. Kramar dig på avstånd!!

Svar: Haha, tackar :) Ja det va roligt o vatten e skoj !
Tack det samma, kramar <3
Livet i New Jersey

2013-06-18 @ 09:51:53
l<3ll<3

Inte alls avundsjuk är jag ;)
Det var väl länge sen jag skrev här eller vad tycker du ;)
Om du undrar hur jag fick mord att skriva här, var för att jag tog en paus i mitt tittande på mitt sommar schema, det blev lite lång tråkigt att dubbel kolla schemat,så då tog jag mig en paus och tittade in här.
Det är ju alltid lika roligt att titta in här och läsa vad ditt nyaste äventyr var.

Hahaha kom precis på mig själv sitta och sjunga med i The Beatles låten ;)
Det trodde du väl inte om mig att jag lyssnar på The Beatles, plus att jag sjunger med;)
Men anledningen är att jag hade de i min musik läxa en gång;)
Titta nu har jag nästa skrivit lika långt som Lise-lott brukar göra ;)
Tänker på dig,
Puss och kram <3 <3

Svar: Förstår det :pJa tycker det va väldigt längesen ! Blev väldigt förvånad !!
Ja inte nog med att du vågade kommentera, det blev en lång än oxå ;)
Pusspådig <3
Livet i New Jersey

2013-06-19 @ 11:33:17
Tillbaka i Sverige

Ja inte alls avundsjuk....bara så himla mycket. Ser jättehärligt ut. Hoppas det är bra därborta!

2013-06-19 @ 15:04:16
URL: http://livinginthesilvercity.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0