KÖRKORT :D:D:D

Äntligen äntligen, idag tog jag äntligen mitt körtkort !!!
Försökte ju för över 1 månaden sen, idag var det då dax att försöka igen.
Började med att säga till dem att jag hade haft gamla linser förra gången jag var där, o hade glasögon idag, så om jag kunde göra om syntesten. Vilket jag fick o denna gången såg jag allt ;)
Så då va första delen checkad, bara själva testen kvar,,
 
Hade pluggat mycket denna gången, o jag klarade det!! :) 
Testet slutade när man hade klarat godkänt gränsen, o man såg hur många frågor man klarat o hur många man misslyckats med. Det var typ skillnaden mot det svenska, plus att det var på engelsak då :p
 
Förutom detta har det varit ganska lugna dagar, solen har varit framme o jag har då varit ute så mycket som möjligt!! 
Gick på en riktigt mysig lång promenad igår o spelat tennis med barnen igår o idag, dock hade jag dåliga skor igår o jag sprang mycket.. 
Så har ont i knät idag..


Kommentarer
Anonym

GRATTIS, GRATTIS!
Bra jobbat, bra gjort.
Kram

Svar: Tackar :)Kram
Livet i New Jersey

2013-05-03 @ 06:56:56
Lise-Lott

GRATTIS!! Var du värd! Nu är det bara min tur då;). Ska iallafall hinna före Lollo;). Skyll på skorna du.. Ha ha! Kram

Svar: Tackar, ja det är det o vi hoppas väl du hinner innan henne :pVad skulle jag annars skylla på?? ålder ? .. Kram
Livet i New Jersey

2013-05-03 @ 09:17:01
PP!

Grattis till körkort nr 2 ,när du klarar provet på engelska har du blivit riktigt bra på engelska .

Svar: Tack :)
Livet i New Jersey

2013-05-03 @ 22:56:48
Den absolut bästa kossan!!!!!

Grattis syrran ♥ ♥

Svar: Tackar <3
Livet i New Jersey

2013-05-05 @ 08:04:35
l <3ll <3

Grattis !!
Nu måste bara jag klara det när jag fyller 18 så jag hinner innan
Lise-lott och Dan, men det blir ju en lätt match;)
Eller;) puss♥

Svar: Tack, ja det måste du ;) Det kommer du klara !!
Puss <3
Livet i New Jersey

2013-05-05 @ 08:35:45
Morran 2

Grattis! Kram

Svar: Tack !! Kram
Livet i New Jersey

2013-05-05 @ 13:03:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0