helgen i Charlotte

Denna helgen har varit väldigt olika mot mina tidigare helger !!
I lördags träffade jag en au pair från Tjeckien, träffat henne en gång innan. Vi gick och kollade på en massa museum i Down town Charlotte och gick runt och kollade på stan. Den är väldigt fin faktiskt :) 
 
 
Lite bilder från Charlotte :) 
 
The discovery place 
Tur man inte har en sådan resväska, då fick man inte med sig så mycket hem och den hade haft väldigt mycket övervikt :p 
 
Idag träffade jag samma tjej för en picknik i en park nära Charlotte, det va riktigt varmt och skönt idag :) Runt 30 grader, men fick ha med mig en tröja för efter pickniken åkte vi till ett shopping center. å på sånna ställen har de alldeles för mycket ac !!
På shoppingstället mötte vi två andra au pairer, vi gick runt och kollade lite. En au pair skulle köpa skor, och hon kollade på väldigt dyra stället. Alldeles för dyrt för min plånbok, och hon skulle testa alla skor :o så fick vänta på henne nästan en timme !! efter det behövde jag verkligen en kaffe, så blev starbucks nästa ;) 
Kom hem med ett par höst skor, ett par bruna känger :) 
 


Kommentarer
Morran

Såg ju resultatet på skype och de var snygga.
När det gäller resväskan så vet jag inte om det inte var bättre förr....Snyggt prydligt och i en fin låda. Risken för onödig packning fanns nog inte då. Idag konsumerar vi betydligt mycket mer...ialla fall jag!
Handla du, lite övervikt är inte hela världen - det kan det vara värt!
Ha det gott och shoppa på!
Höst Kramar

Svar: Tackar, ja det har du rätt i !!
tack det samma, kram <3
Livet i New Jersey

2013-10-09 @ 11:29:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0